Окуу-тарбиялык иштер

Түп районунун Түп айылындагы №7 В. Кайкин атындагы ЖОББ мектебинин

окуу-тарбия иштери

Максаты: педагогикалык коолективдин ишмердүүлүгүнүн анализи, жаңы окуу жылынын иш планынын максатын жана  тапшырмасын иштеп чыгуу, мектептин ишинин калыптануусунун жолдорун аныктоо.

Иштин багыттары

  • Атуулдук-патриоттук;
  • Этикалык жана кѳркѳм-эстетикалык;
  • Спорттук-ден соолукту чыңдоочу;
  • Укук бузуунун профилактикасы;
  • Тарбиялоо процессине үй-бүлѳнү тартуу

 

Педагогикалык анализдин булактары:

  1. Мектептин презентациясы.
  2. Мектептин өнүгүү программасы, анын максаты.
  3. Педагогикалык кадрлардын сандык-сапаттык курамы.
  4. Мектептин билим сапаты жана окуучулардын жетишүүсү.
  5. Предметтердин окутуу деңгээли жана сапатынын анализи.
  6. Олимпиаданын жыйынтыктары.
  7. Окуу планынын аткарылышы.
  8. Нормативдик документтер менен иштөө, педкеңештин жана өндүрүштүк кеңештердин чечимдеринин аткарылышы.
  9. Зээндүү, жетишпеген жана аттестацияланбаган окуучулар менен иштөө (предметтик кружоктор).
  10. Мектептин усулдук иштеринин планынын аткарылышынын ишке ашышы.
  11. Насаатчылардын иштери.
  12. Көчүрүү жана мамлекеттик жыйынтыктоо аттестациясынын жана ЖРТ  жыйынтыгы.
  13. Башталгыч класстарынын иштеринин анализи.
  14. Мамлекеттик тил боюнча директордун орун басарынын ишинин анализи.
  15. Мектеп документациясынын сапаттуу жүргүзүлүшү.
  16. Тарбия иштеринин анализи.
  17. Ийримдердин отчету.
  18. Окуучулардын социалдык паспорту.
  19. Мектеп психологунун ишинин анализи.
  20. Жыйынтыктар, сунуштар.

 

1.Мектептин презентациясы (кыскача).

 

В. Кайкин атындагы №7 жалпы орто билим берүү мектеби Түп районунун Түп айылыннын Ысык-Кѳл көчөсү №10  жайгашкан. Мектептин имараты типттүү, эки кабаттуу. 1978-жылы эксплуатацияга берилген. Проект боюнча 850 окуучуга ылайыкташтырылган. Мектепте китепкана, жыйындар залы, ашкана жана спорт залы ишке киригизилген.

 

  1. Мектептин өнүгүү программасы, анын максаты.

 

В. Кайкин атындагы №7 жалпы орто билим берүү мектебинин өнүктүрүү боюнча иш планы

Жаңыланган мектепке өтүүнүн  стратегиялары, саясаты жана милдеттери.

 

Түшүндүрүүчү  багыт:

 

  1. Билим берүүнүн мазмунун  жаңыртуу;
  2. Материалдык-техникалык базасын бекемдөө;
  3. Педагогикалык жаңы технологияларды үйрөнүү;
  4. Психологиялык жагдай түзүү;

 

Мектептин жаңылануу жолдору:

1.Окуу тарбия процессини жакшыртуу (модификациялоо, модернизациялоо, сарамжалдуу оптималдаштыруу);

  1. Даяр жаңы илимий жана методикалык иштелмелерди өнүктүрүү;
  2. мектептен тышкаркы иштелип чыккан даяр технологияларды өздөштүрүү;
  3. Каталар үстүндө иштөөнүн жолу;

5.Илимий-негизделген жана усулдук жактан камсыздалган   иштерди колдонуу менен мектеп мугалимдерин сыноо, эксперименттен  өткөрүү  менен жаңы билим берүү тажрыйбасын түзүү;

 

Окуу-тарбиялык иштер